Pages

27 January 2013

Kami Salah Dengan CIKGU


p/s : entry ni khas utk cikgu BM dan SN saya (2012)  !

Saya tahu mungkin cikgu x bukak blog saya utk baca entry ni tapi saya rasa mungkin satu hari nanti cikgu akan bukak blog saya . first, dari dlm lubuk hati saya, saya mintak maaf sangat-sangat kat cikgu. Saya takut nak mintak maaf secara berdepan dgn cikgu. Mungkin saya dan rakan sekelas dah selalu sangat melukakan hati cikgu . Tapi kami x sengaja cikgu. Kami x perasan apa yg kami buat selama ni salah, mungkin sebab kami tak matang . Sejujurnya, saya akui yg cikgu adalah cikgu yg tegas dgn murid-murid. Tapi disebalik itu saya tahu cikgu sayangkan kami, cikgu bersungguh-sungguh ajar kami. Tapi, mungkin kami jea kot x pernah perasan dan hargai pengorbanan cikgu selama ni. cikgu , please jangan laa marah kami lagi . Saya takut sangat-sangat. Cikgu berkatilah segala apa ilmu yang cikgu ajarkan kpd kami . Sebenarnya, saya sedih sangat tengok cikgu marah, seram sejuk dibuatnya. Mungkin cikgu dah penat kan nak melayan kerenah kami yang degil ni ? saya harap sangat-sangat cikgu akan kuat. Kuat untuk mendidik kami yang x pandai ni. Kami rasa berdosa sangat-sangat bile buat cikgu sedih macam tu . Tolong laa cikgu maafkan kami. Doakan kami agar menjadi insan yang lebih baik. Doakan kami berjaya dlm hidup. Akhir sekali, saya harap cikgu halal kan segala ilmu yg cikgu ajarkan kepada kami, kerana keberkatan seorang guru itu penting.  

# sedih saya tengok cikgu tadi . Wlaupun cikgu dah tak mengajar saya tp serba salah ni tetap ada. MAAFKAN KAMI CIKGU !


No comments:

Post a Comment