Pages

02 June 2013

Maafkan Saya SAHABAT

Maafkan saya,
jika saya melukai hati awak .
Maafkan saya,
jika saya selalu memarahi awak.
Maafkan saya,
jika saya selalu kacau awak.
Maafkan saya,
jika saya selalu membuli awak.
Maafkan saya,
jika saya tak memahami awak.
Maafkan saya,
jika saya selalu buat cikgu marah dekat awak .
Maafkan saya,
jika saya selalu buat awak menjauhkan diri dari saya .
Awak.
saya nak awak tau.
saya buat semua ni bukan saya benci awak .
tapi,
saya nak perhatian dari awak.
saya nak awak tengok saya. Pandang saya lama-lama.
sebab, 
saya nak awak ingat saya dalam hati awak.
Awak .
hari ini hari bahagia saya .
saya dapat tengok awak senyum.
lepas ni, saya mesti kempunan tengok awak senyum lagi.
awak jangan benci saya.
saya sayang awak.
maafkan saya,
jika saya tak dapat menjadi sahabat yang baik untuk awak.

Yang benar,
    Ummi Syafiqah Farhana

No comments:

Post a Comment