10 June 2013

Tiada Tajuk

Today....
6.10.2013 bermulanya persekolahan setelah 2minggu bercuti. Best laa bg budak2 x seberapa matured, kalu budak2 matured mcm aku ni(matured kah ?) memg tak arhh..aku paling pantang dgn nama itu CUTI...entah lah kenapa ? Tapi apa yang buat hati aku menangis bila bukak skolah ni aku bukan lagi kt SMKTD2 tp SMKDAHA..susahnya nak terima kenyataan hidup ni..membe2 aku pulak siap buat status lagi sebb sedih dgn pemergian aku ni..susah nak ckp..bila baca jea status diorg mata aku berair teringat balik apa yg kami pernah lalui dulu..lebih2 lagi dengan gambar yg husna tag kan ni ..setakat tu jea aku mampu luahkan..yg lain setakat dlm hati jea aku mampu simpan :'(


No comments:

Post a Comment