17 July 2013

Salam Ramadan Al-Mubarak

Selamat Berpuasa kepada umat islam seluruh dunia !!!!!!!
Hai ! dh seminggu puasa baru nak ucap ? apa nak jadi lah dgn aku ni ;p
Biasalah..sibuk jea memanjang, buat apa punn tak tau :D
Buat apa lagi..buat kejea sekolah, study. Namakan lagi pelajar..ade tanggungjawab masing-masing. Hurm..setiap kali puasa, dkt-dkt nak raya mesty fikiran aku kacau..sebab ape ? Sebab risau kot-kot kene raya kat Pontian ni..tak naklah aku -_-
Aku ade kampung, kene lah balik kampung. Ayah aku pulak asyik busy jea..orang penting katanya. Alhamdulillah :D
Tapi dia kata nanti sebelum raya nak lari. Wow ! Awesome ! Aku dengar tu pun dh cukup happy..janji tahun ni dpt raya kt terengganu..kalu boleh sehari sebelum raya tuu nak jgk bukak puasa ramai-ramai dgn family besar aku. Alaaa..mcm tahun-tahun yg sebelum ni. Tapi, family aku ni besar kea ? O_o
Hurmm...tak tau lah :D
By The Way..setakat ni jea cite aku. Insha Allah..nanti lepas raya aku update lagi.. ;)





No comments:

Post a Comment