Pages

16 August 2013

Selamat Hari Raya

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin..
Hurmm...mcm mana raya korang ada best ? Jujurlah aku ckp..raya 2013 memg sikit pun tade yg best, maklum laaa raya kt tempat orang apa yg kite rasa..sedih adalah ! Diet raya 1sen pun tade dlm genggaman aku..kalu ade pun mak sedara bagi..10inggit jea kot ;p
Kalu ikutkan semalam aku dh gerak balik kg sebab bapak aku baru dpt cuti..tp dia ckp x jadi..sebab apa ? sebab sekolah dh nak bukak..mak aiii, panas jugk telinga aku dgr..tp nak buat mcm maana rezeki nak jmp sedara mara tade lagi..insha Allah tahun depan balik la tuu...
Soo, akhir kata..kalu post2 aku dlm blog ni ade buat korang tak puas hati kea apa kee..asalkan berkaitan dgn hati..aku mintak ampun & maaf lerr...kite ni manusia tak sempurna..
Hah ? Gambar raya ? Opsss ! tade..haha :D

No comments:

Post a Comment