Pages

03 February 2014

Kata-kata yang ENTAH PAPE --''

''aku adalah insan yang selalu dilupakan, insan yang selalu mendoakanmu tanpa pengetahuanmu. Insan yang mengingatimu tanpa jemu''

''mungkin dia dingin, mungkin dia kaku, mungkin juga dia kayu..tetapi apabila status hati hanya tertulis namanya..maka hanya dia milikku & hanya aku berhak di atas cintanya''

''Aku betah melayani setiap kebencian serta kemarahan yg mengalir kepadaku, namun apabila kejujuran dan kesetiaan ini mula diragui...aku gentar !''

''Tiada orang lain mencintaimu seperti aku mencintaimu..''
 

''Hati kata, pilihlah dia. Otak kata, JANGAN !
yang mana satu pilihanku ?''


''bodohlah manusia bila hidup bertuhankan wang !''    

''akan kutawan pulau hatimu agar ia mewarnai hidupku yang kesepian''

''Teriakan jiwamu aku sahut, agar mati itu memberi erti !''

''Setelah hati dimiliki, musnah sebuah harapan & berderai segala impian''

''Aku tak pasti dengan kata hati ni. Sekejap rindu, sekejap cinta, sekejap menyampah !''

    
 

No comments:

Post a Comment