Pages

19 October 2014

Kelas Tambahan!

Assalamualaikum..
Bismillah..

Apa khabar semua. Alhamdulillah kita masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan. Buktinya? Buktinya korang dapat baca posting aku ni..hehe. Al kisah hari ni, pagi ni ada kelas science yang cikgu bella aka cg kesayangan buat. Tak lama pun, dari pukul 8 sampai pukul 10 pagi. 2 jam sahaja. Cg kata, tak boleh buat lama-lama takut kepala student dia jem..hahaha. Bayangkanlah, jadual harian kt sekolah yang cuma sejam tu pun dah buat semua student fade up, ni kan pulak 2 jam. Huhuhu...by the way. Wish me luck! Moga dipermudahkan segala urusan pembelajaran hari. Bye!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment