Pages

30 October 2014

Masuk Paper BH

Assalamualaikum..
Bismillah..

Memandangkan esok lusa dah mula peperiksaan SPM jadi aku cuma nak share dengan korang tentang kegembiraan aku..bayangkan dekat 3 minggu aku tunggu "bilalah aku punya nak keluar" akhirnya semalam lepas balik je dari sekilah terus cari motor pergi kedai yang dekat dengan perumaham polis ni..pergi punya pergi takda..sedih gilaa! Aku tak putus asa terus masuk bandar cari kedai buku sebab nak cari paper BH punya pasal..cari punya cari, pergi punya pergi akhirnya terjumpa jugak..suka gilaa! Belum sempat naik motor aku dah geledah paper cari kot artikal pasal aku keluar..andddd! Keluarrrrrr...happy gila beb!

Hari ni bila sampai sekolah je habis kawan2 puji..hada pulak beria nak amik gambar, katanya "nak amik gambar dengan blogger femes" aku masa tu dalam hati punyalah riak tapi sempat sedarkan diri..astaghfirullah! Hahaha..istigfar banyak2



posted from Bloggeroid

1 comment: