Pages

14 November 2014

Manusia

Assalamualaikum..
Bismillah..

Hai! Macam mana hari ni? Sihat? Huhu..hari ni baru dapat online blog ni balik..minggu ni cuti sampai Rabu depan..ada masa lah untuk buat latihan kertas Sains dgn Perdagangan..hehe..kita budak sastera. Banyak sebenarnya yang nak dikongsi tapi idea nya tertanam dalam diri..can't outing..cehh! speking londongggg kau! Berbalik pada cerita sebenar..aku nampak ada kelainan dengan orang disekeliling..contohnya kalau dulu bila nampak aku "ummi!" aku akan balas balik dengan *angkat kening tapi bila sekarang ni buat macam tak nampak saja..aku berubah atau mereka? Penat memikirkannya.

Tapi, bila difikirkan..manusia..biasalah..ada kalanya mampu berubah 360c. Terror kan? Tapi apa boleh buat, sudah nasib badan..semuanya atas kehendak Allah..kita ikut sahaja jangan sampai Allah murka dengan kita sudahlah. Tapi, kadang-kadang rindu juga masa masih rapat, masa kepala masih gilaa..pantang jumpa ada saja kerenahnya..tapi kenapa? sebab aku sudah nak tamat sekolah ke? tak mungkin..penat juga fikir kalau tak dapat penyelesaian ni walaupun matematik mengajar kita setiap masalah ada penyelesaian..tak mudah, tapi sessusah matematik juga lah..sapa kata matematik tak susah mesti dia terror dalam selesaikan masalah

Apa-apa pun, biar aku cuba cari penyebabnya..kadang-kadang manusia ni kena paksa juga untuk tahu cerita sebenar..aku tak suka hidup dalam kesebersalahan ni..tak tenang, mandi tak basah tapi makan laju saja..haha..Bye!

No comments:

Post a Comment