Pages

25 February 2015

Mini Drama Ada Apa Dengan Cinta

Assalamualikum..
Bismillah..

Tiba-tiba mood nak ngedate dengan blog malam ni membara..mungkin sebab ada entry yang masih segar nak dikongsikan dengan korang. Minggu lepas, tengah best layan facebook tiba-tiba ternampak satu foto ni..gambar cewek-cewek pendek kata artis dari Indonesia. Kalau baca dari caption, dorang tu semua pelakon dari filem Ada Apa Dengan Cinta. Korang mesti tau kan tentang filem ni? Filem sekitar tahun 2002.

Sebelum ni pernah dengar tajuk je..tapi aku tak layan, kalau tenmgok pun masa part akhir..so aku tak tahulah jalan cerita. Tapi, after tengok je foto tu tiba-tiba tergerak hati nak nonton filem tu..bila aku search je nama tajuk filem tu, keluar pulak yang 2014 punya edisi. Tajuknya Mini Drama AADC. Okay! Aku layan..kalau mini drama pun best inikan pula full movie nya. Aku downloud simpan dalam handphone esoknya aku layan.

Sangat menyentuh hati, kisah sekumpulan sahabat yang terlalu berhati-hati dengan cinta lelaki bagaimanapun salah sorang daripada mereka telah terjebak dengan cinta, dalam diam dia mula berubah sebab CINTA. Akhirnya dia ambil keputusan untuk abaikan CINTAnya demi persahabatan. Menangis aku dibuatnya. Betapa besarnya pengorbanannya. Apa-apa pun korang layan ajelah Mini Drama AADC yang aku dh selitkan dalam entry ni. Layan! Kalau ada Filem AADC 2 aku setuju sangat..kembangkan lagi ceritanya walaupun Dian Sastro heroin filem dh kawin. So, apa salahnya..

No comments:

Post a Comment