Pages

03 March 2015

Kecewa dengan sorang blogger

Assalamulaikum..
Bismillah..

Penantian 2 minggu berakhir dengan aku menang top up RM5 dari sorang blogger. Bila aku maklum kan pada beliau tentang kemenangan ni malahan beliau hanya diam. kenapa? taknak kasi? takpe aku tak kesah sebab aku tahu maksud orang taknak bagi dengan nak bagi. Sudah 2 minggu aku tunggu. Kalau taknak bagi, jangan jadi sponsor..susah kan blogger lain je..nasib baik aku yang kena, kalau kalian? Sungguh aku kecewa. Kalau taknak bagi, tolong bagi respon pasal mesej tu..takda duit kah? Boleh aku pertimbangkan..aku boleh bertolak ansur


Aku tak marah, cuma kecewa.

7 comments:

  1. hai...macam nasib kita sama je.huhu...tak marah cuma kecewa sebab dia siap suruh whatsapp info no tel untuk ditopup secepatnya.tup-tup hingga hari ni, whatsapp pun tak dibalas.rasa erm sangat...

    ReplyDelete
  2. Samalah. Cik candy pun alami benda yang sama.. Dah menang suruh info.. Bila dah info tak berbalas. Kalau betul nak sponser buat cara nak sponser. biar ikhlas..

    ReplyDelete
  3. pernah kena jgk ;

    http://jarikontot.blogspot.com/2014/06/blogger-mungkir-janji.html

    ReplyDelete
  4. Ekin pun ada gak ternanti hadiah dari blogger yang masih belum bagi lagi... janji nak bagi kena tunaikan la... hadiah tu blog suami yg dapat...dah pm fb dari bulan 2 masih xada replydari tuan punya tu... nampak jah dia join GA blog lain...

    ReplyDelete