Pages

26 March 2015

Tak suka dengan Hero & Heroin #TLU

Assalamualaikum..
Bismillah..

Tarik wall facebook semua bercerita tentang #TemanLelakiUpahan, tarik wall twitter semuaaaaaa bercerita tentang #TemanLelakiUpahan sampaikan trending No. 1. Terkejut mak!!
Kalau orng lain, mahupun blogger lain sekalipun mengulas tentang drama ni..apasalahnya aku nak ulas jugakkan? *angkat kening

Memandangkan aku ni hantu novel *sangat secara jujur..aku memang tak suka Ungku Ismail & Elizad Sharifuddin jadi hero & heroin. Okay! Jangan sembur dulu..baca sampai habis. Aku tak percaya sebab apa? Sebab aku tak yakin yang dorang boleh bawa watak tu..sebab masa tu aku cuma lihat mereka pada pandang zahir its mean pandangan luar..

Okay! Aku dah mula minat dengan dorang. Memang kebabommmm wehh! Tak sangka..dahla serasi, lawak pulak tu..memang pengarah Idora & Azma Aizal bijak dalam memilih pelakon. Risau jugak kot ending tergantung macam drama #KeranaTerpaksaAkuRelakan. Risau wehhh! Apa-apa pun walaupun episod hari ni serba sedikit lari dari novel..tapi, aku suka!!!! Harap tahun depan tercalon untuk #DramaFestKL. Daaaaa!

Jangan marah haaaa dengan tajuk entri kali ni


2 comments:

  1. diorang kelakar! nak2 hero tu. kdg2 tergelak tengok diorang berlakon. sweet giler

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau xpe..sehari kalau tengok drama ni tak sah kalau x senyum..rezeki dia tahun ni..dalam diam bakal dia lebih wauuu!

      Delete