03 August 2015

Cemburu membuak-buak

Assalamualaikum..
Bismillah..

Coretan malam ni pasal cemburu..okay! Aku seorang yang kuat cemburu..memang sangat-sangat kuat-kuat ketat-ketat cemburu..entah lah! Bagus sangat ke sikap cemburu ni? Yes! Buruk..tapi macam tulah..aku masih tak dapat nak elak perasaan macam ni..paling tak suka bila aku dah mula sayang someone lepas tu dia sibuk sebut pasal nama orang tuh..

Okay..kata orang cemburu takkan hadir bila kita tak sayangkan someone. Sorry! Aku tak sayangkan sesiapa pun..cemburu tu sekadar perasaan yang aku rasa nak "buang balik"..memang tak kot aku nak sayangka orang lain..diri sendiri pun tunggang terbalik..

Cemburu ni boleh dikatakan perasaan yang tak elok dipendam..perasaan yang boleh buat darah kita menggelegak & mood bertukar 100%. Nak pandang muka orang pun tak mungkin akan terjadi..kadang-kadang orang akan jadi pokok..pokok akan jadi orang..hehehe. Sekian

No comments:

Post a Comment