Tak Seindah Dulu :( - .

12 January 2013

Tak Seindah Dulu :(

Assalamualaikum..
Bismillah.. 

Hurmm...lama jugakkan x update blog ?? Hehee...memg pom , sejak usia makin naik ny busy seemacm jea..biasa la lepas PMR betullah kata cikgu yang pernah mengajar dulu , F4 ny bukan tahun nak honeymoon...sedih woo :( lebih-lebih lagi waktu blajar kt skolah x mcm tahun lepas...miss sesgt saat tu , lebih-lebih lagi rindu dihati makin membara dgn cikgu-cikgu yg dulu...sedih sgt , tp x pe...InsyaALLAH rasa rindu dgn sayang ny aku nak jadikan sebagai pendorong semangat aku..biar aku lebih double semangat gituuu walaupun berat tp..InsyaALLAH , janji boleh..apa yg penting usaha !
Tapi rasanya tahun ny dgn tahun lepas sama streess sbb ade jea budak-budak x puas hati dgn aku , tp kenapa ?? Alasan yg diberi x cukup kuat...aku pun bengong jadinya
lebih-lebih lagi sekelas pulak dgn diorg..makin la streess wooo ! >.<
pastu pulak pegi skolah ade jea yg x kena , perasaan mals , benci , cinta , rindu , sayang habis bercampur aduk...adoyaiii !!!!!!!!! Sabor jea la...kejea pulak makin hari makin bertambah , waktu tidur memg sure x cukup sebab lepas balik skolah tengah hari kene pegi skolah pulak...malam buat HW dkt PG jugak la kene siap sume tu...PG-PG kat skolah mula la mengantuk -_-
sedih-sedih !!!! Hidup x selalunya Indah...hahaha :D
btw...Aku rindu sangat 2012 :'(



No comments:

Post a Comment