PLKN Siri 12/2015 - .

15 August 2014

PLKN Siri 12/2015

Assalamualaikum..
Pagi ni dikejutkan dengar berita PLKN. Tengah best-best dibuai mimpi tiba-tiba handphone berdering dapat whatsapp dari kawan sekelas, bunyinya macam ni "Ummi, tolong check kan aku punya PLKN..dh boleh check ^^" me "Ok! bak ic" dalam hati masa tu "Ish3! Azie ni kacau je" Hahaha..aku pun apa lagi terus bangun pergi hadap laptop dengan mukanya tak basuh *aku pengotor hari ni je sebab xcited* check punya check membe aku tu tak dapat..apa lagi! Suka sangatlah dia..lepas tu aku masuk ke group whatsapp yang budak-budak kelas tubuhkan..masing-masing mintak aku check..semuanya tak dapat termasuk aku tp dalam kegembiraan dorang tu ada kesedihan terselit dalam diri..hahaha! Sedih kot tak dapat pergi, nak cari kawan baru, pengalaman baru. Hmm! Takda rezeki terpaksalah mintak IKBN tahun depan. It's okay! Kita merancang Allah menetukan. Bye! 





11 comments:

  1. Alah. Hehee. Tak pe akak. Perancangan allah lebih hebat. Kita tak tau apa yang terbaik untuk kita. ^▽^)/

    ReplyDelete
  2. sedih ye tak dapat pergi, ada yang suka tak kena panggil ni, macam2 kan..tapi yg baik dan positif itu semua dariNya jua.. :)

    ReplyDelete
  3. Yup! Tapi awal2 mungkin tak dapat manalah tau nnti next siri dpt ke..kita tak tau..Allah tau yg terbaik :) tq ya sis

    ReplyDelete
  4. Yang nak plkn selalunya mesti tak dapat kan. macam saya, teringin gak la nak p plkn walaupun lembik nau tapi dah xdak rezeki hmmm

    ReplyDelete
  5. Tau xpee..tp dh takde rezeki nk buat mcm ner :)

    ReplyDelete
  6. Saya tak nak pergi, tapi kena pergi. Tapi, saya minta penangguhan 5 tahun :)

    ReplyDelete
  7. Yup! Ayah saya kata walaupun benda tu dh 40 tahun berlalu tp dia tetap panggil..haha

    ReplyDelete
  8. as salam ... dari segmen yang sama .. aisya dah follow blog kamu .. follow yang aisya jugak ye :)
    http://aisyaieyka.blogspot.com/2014/08/segmen-tingkatkan-trafik-blog-by.html

    ReplyDelete
  9. BW! Join jugaklah :)

    http://ehtejakettew.blogspot.com/2014/08/segmen-tingkatkan-trafik-blog-anda.html

    ReplyDelete
  10. Dari segmen yang sama. =)

    http://coretancikfafa.blogspot.com/2014/08/segmen-tingkatkan-trafik-blog-by_22.html

    ReplyDelete