Bila Moto takda brek kaki - .

22 March 2015

Bila Moto takda brek kaki

Assalamualaikum..
Bismillah..

Kejadian berlaku semalam. Entah macam mana aboh aku boleh bawak moto pergi pejabat balik-balik moto takde brek kaki..aneh!? Hahaha..mungkin lawak, mungkin tak..mungkin sebab bek tu selalu longgar..bila longgar kenelah baiki. Nak bawak pun rasa tak seronok..moto tu memang aku guna untuk ambil adik pergi sekolah, kiranya kegunaan harian aku.

Sudahlah dia punya minyak cepat habis..semunggu RM10 dimakannya. Mungkin sebab aku excident baru baru ni..sebab sebelum aku eksiden okay je..kadang kadang RM5 tahan 2 minggu. Tak percaya? Sudah..sebab aku ni pemandu berhemah..hehehe..

So..tunggu ajelah bila aboh nak baiki..taknak baiki pun takpe..lanco pakai basikal. Nak bawak pun jadi serba salah sebab brek yang aku selalu guna brek kaki..apa pun. Berhati-hati dijalan raya, anda mampu mengubahnya "entah betul ke tak"

No comments:

Post a Comment