Maaf tentang entry "kena tipu dengan blogger" tadi - .

16 April 2015

Maaf tentang entry "kena tipu dengan blogger" tadi

Assalamualikum..
Bismillah..

Terkejut bila buka data handphone tiba-tiba dapat email ada blogger komen dekat salah satu entry aku..cepat-cepat bukak blog..sekali terkejut beruk bila ada entry yang tak pernah aku buat ada dekat post dashboard. Sebenarnya macam ni, blog aku ni dah banyak kali orang cuba ceroboh masuk..tapi aku sempat tukar password. Siapalah yang sanggup buat macam ni..maaf ya. Itu bukan aku yang update. Maaf

8 comments:

  1. Kes kena hack LA ni ye.....:-P

    ReplyDelete
  2. alamak..bahaya juga kena hack ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah ibunoey..blog ni pernah terpadam disebabkan tindakan org x bertanggungjawab..nasib baik dapat balik :)

      Delete
  3. tak sangka ada jugak yg berdengki. adoi la :(

    ReplyDelete
  4. eeeh eeeh ? boleh pulak macam tu.. isk.. nak sangat update
    blog peergi la buat blog sendiri..

    ReplyDelete
  5. Ishhh bahayanya.. kene rajin tukar password ni..

    ReplyDelete