Sukar fahami - .

28 November 2015

Sukar fahami

Assalamualaikum..

Aku tak tahu lah..kenapa minggu ni hati aku langsung tak berapa nak sedap dirasa..hehehe. Macam ada beban yang berat menimpa..tak tahu lah..nak kata sakit, tak jugak. Pedih? Lagilah tak..benarlah! Perempuan ni sukar difahami..lebih lebih lagi diri sendiri. Boleh gila macam ni

Empangan mata tak payah cakap lah..dah banjir dah..aku sendiri pun susah nak buat andaian..

Ke sebab nak balik college cepat cepat? Tak kot..mustahil!

Ahh! Nantilah..ada jawapan aku sembang sini lagi.

No comments:

Post a Comment