Final WEEK! - .

24 March 2016

Final WEEK!

Assalamualaikum..
Bismillah..

Orang kata "Long time not see you"
Betul-betul long time lah dengan final aku belambak, dengan final dua paper..hehehe
Course aku ni dua paper je tapi project tu yang buat aku kembung..

Minggu ni, minggu terakhir tengok muka kawan yang dah 2 semester berjuang dengan aku. Minggu terakhir jugak menetap dekat asrama paling heaven dekat TATIUC ni.

Ah! Sayang nak tinggal..tinggal semua kenangan, semua kesakitan yang pernah aku kena hadap sorang-sorang. Semua benda yang aku kena fikir setiap malam sebelum tidur..yang kadang buat aku sampai tak tidur..

Penat, lelah, letih..semua benda aku rasa sepanjang 10 bulan berjuang untuk habiskan tittle student paling "baby" dekat sini..pendek kata adik-adik lah..ajet je semua tuh! umur dah 19 tahun tolong sedar diri sikit..hahaha!

By the way. Doakan aku berjaya hadapi final exam paper Technical English II esok. Moga aku dapat lupakan semua benda yang boleh rosakkan pemikiran aku. Yang penting, sentiasa bersangka baik.

#AllahNampakApaYangKitaBuat

signature,
umsyfa

No comments:

Post a Comment