Instagram kena delete! - .

18 June 2016

Instagram kena delete!

Assalamualaikum.
Bismillah..

Kalau korang tertanya-tanya tentang tajuk mesti korang akan baca sampai habis kan? Hehehe..
Okay, macam ni ceritanya. Semalam lah, tapi tak semalam jugak..lebih kurang 2 jam yang lalu. Tengah elok aku scroll timeline instagram milik aku..tiba-tiba ter-blackout! Korang rasa? Panas tak? Tiba-tiba saja instagram aku ter-log out secara automatik!

Tipulah kalau tak marah, aku ni jenis cepat marah walaupun dengan perkara-perkara remeh. Tapi malam ni aku cuba untuk lawan rasa sakit hati tu, pelan-pelan aku selak halaman baru. Tutup applikasi instagram lepas tu cuba lagi sekali. Tapi tak jadi..

Akhirnya aku pasrah, aku terpaksa buat instagram baru *menangis
Yaa..benda tu tak penting tapi macam tulah. Aku tak tahu siapa punya angkara tapi yang pasti aku taknak langsung ambil tahu. Biarlah dia..

So, kalau korang sudi lah kan..jom follow instagram baru aku @ummisyafiqahfarhana 

No comments:

Post a Comment