Nak buat giveway. Ada yang nak jadi sponsor? - .

23 June 2016

Nak buat giveway. Ada yang nak jadi sponsor?

Assalamualaikum..
Bismillah..

Okay. Sebenarnya dah lama aku simpan keinginan untuk melancarkan sebuah giveway memandangkan belog aku ni sudah mencecah 7 tahun. Sebelum ni aku cuma pernah melancarkan segmen je. Alhamdulillah, selepas dari kejayaan aku melancarkan segmen baru-baru ni, makin lama makin berani untuk terus kedepan.

Jadi, inshaAllah kalau ada yang sudi nak jadi sponsor..aku akan lancarkan giveway dalam bulan depan. Kalau ada antara korang yang nak jadi sponnsor boleh contact aku dekat (ummisfz@gmail.com). Hadiah? Yang tu aku tak kesah, mahal atau murah itu belakang cerita..yang penting misi untuk mengeratkan hubungan antara kaum blogger..hehehe

Jangan lupa tag kawan tentang entri ini ya.

No comments:

Post a Comment